AML compliance

Působíte v realitách, účetnictví nebo jiných odvětvích a nevíte, zda patříte mezi tzv. povinné osoby podle zákona o praní špinavých peněz (tzv. AML)? To snadno zjistíme a pokud ano, dáme Vám právně i prakticky funkční systém, který Vás ochrání před riziky vč. pokut či reputační újmy. Nabízíme Vám balíček služeb pro základní orientaci v AML legislativě a získání dokumentů pro splnění povinností ve vztahu k Vašim zákazníkům. V druhém balíčku pak nabízíme dokumentaci dovnitř do Vaší firmy, tzn. dokumentaci vnitřních zásad a shrnutí vnitropodnikových postupů při plnění AML povinností.
AML compliance: dokumentace pro zákazníky

AML compliance: dokumentace pro zákazníky

Pomůžeme Vám zorientovat se v AML legislativě a nastavíme potřebná opatření ve vztahu k Vašim zákazníkům a spolupracujícím osobám v souladu se zákonem. Naše dokumentace i formuláře Vám umožní plnit povinnosti efektivně, bez zbytečné administrativy a s důrazem na srozumitelnost.

Co pro Vás obstaráme?

  • Posouzení, zda se na Vás vztahuje AML zákon, a v jakém rozsahu
  • Přehled povinností, které musí tzv. povinná osoba plnit – bez zbytečného právnického balastu
  • Sada formulářů k plnění povinností AML zákona (např. identifikace klienta, kontrola finančních prostředků apod.)

Co od Vás budeme potřebovat?

Pošlete nám základní informace o Vašem podnikání (čím se zabýváte) a jaké záležitosti v oblasti AML řešíte.

Garantujeme vypracování dokumentů do 10 pracovních dnů od obdržení všech podkladů.

15.000 Kč bez DPH

AML compliance: systém vnitřních zásad

AML compliance: systém vnitřních zásad

Postaráme se o vypracování systému vnitřních zásad, který reflektuje aktuální právní požadavky i specifika Vašeho podnikání. Součástí bude nejen samotná dokumentace, ale také praktická podpora při její implementaci.

Co pro Vás obstaráme?

  • Vypracování komplexního systému vnitřních zásad, upraveného na míru Vašemu oboru podnikání, velikosti firmy a rizikovému profilu klientů
  • Vnitřní směrnici upravující všechny klíčové oblasti: např. identifikaci a kontrolu klienta, vyhodnocování rizik, přístup k podezřelým obchodům, školení zaměstnanců
  • Hodnocení rizik – přehledně definujeme typy rizikových klientů a nastavíme způsob jejich interního vyhodnocování
  • Návrh vnitřních procesů a odpovědností tak, aby systém fungoval nejen formálně, ale i prakticky

Co od Vás budeme potřebovat?

Pošlete nám základní informace o Vašem podnikání (čím se zabýváte) a jaké záležitosti v oblasti AML řešíte.

Garantujeme vypracování dokumentů do 10 pracovních dnů od obdržení všech podkladů.

30.000 Kč bez DPH

Kontaktní formulář

Čekejte prosím, odesílám Váš dotaz
<