Obrana proti phishingu

Stali jste se obětí phishingu, podvodné SMS, falešné aplikace nebo jiného digitálního útoku? Banka reklamaci zamítla s tím, že jste prý pochybili Vy? Nejste v tom sami – a hlavně nejste bezmocní. Pomůžeme Vám bránit svá práva vůči bance, ať už jste spotřebitel nebo podnikatel.
Protest bance proti zamítnuté reklamaci

Protest bance proti zamítnuté reklamaci

Víme, jak s bankami jednat důrazně, ale věcně. Zajistíme Vám právní podporu, která má oporu v zákoně, judikatuře i aktuální rozhodovací praxi finančního arbitra.

Co pro Vás obstaráme?

  • Poskytneme Vám úvodní konzultaci, v rámci níž zhodnotíme Vaši situaci a vysvětlíme, jaké možnosti obrany máte – ať už jako spotřebitel, nebo podnikatel
  • Sepíšeme protest bance proti zamítnutí reklamace
  • Pokud bude třeba, doporučíme další postup (např. zda podat návrh na zahájení řízení před finančním arbitrem)

Co od Vás budeme potřebovat?

Pošlete nám krátký popis události a podklady k reklamaci.

10.500 Kč bez DPH

Návrh na zahájení řízení před finančním arbitrem

Návrh na zahájení řízení před finančním arbitrem

Pokud banka nevyhověla Vaší reklamaci a Vy jste spotřebitel, máte možnost se bránit před finančním arbitrem – nezávislým orgánem, který řeší spory s bankami rychle a bez poplatků. Rozhodnutí arbitra je závazné pro banku. Pro spotřebitele jde o jednu z nejúčinnějších cest obrany.

Co pro Vás obstaráme?

  • Poskytneme Vám úvodní konzultaci, v rámci níž zhodnotíme Vaši situaci a vysvětlíme další postup
  • Vypracujeme kompletní návrh na zahájení řízení před finančním arbitrem
  • Pokud bude třeba, doporučíme další postup

Jak probíhá spolupráce?

Pošlete nám popis případu, dokumenty k reklamaci a rozhodnutí banky. My vše zanalyzujeme a připravíme pro Vás návrh k arbitrovi. Po podání Vás budeme informovat o průběhu a poradíme, jak reagovat na výzvy arbitra či doplnění podkladů.

16.000 Kč bez DPH

Kontaktní formulář

Čekejte prosím, odesílám Váš dotaz
<